FAQ - pytania i odpowiedzi | Rent Design

FAQ – pytania i odpowiedzi

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z działem obsługi klienta Rent Design lub poprzez stronę internetową https://www.rentdesign.pl dodając wybrane elementy do koszyka.

2.Jakie informację/dane są potrzebne do złożenia zamówienia ?

Przede wszystkim należy mieć przygotowane dane firmy lub osoby fizycznej na którą będzie wystawiana faktura. Oprócz tego niezbędny jest również adres mailowy oraz numer kontaktowy.

Informację o wstępnym przedziale czasowym wynajmu oraz o lokalizacji lub informacja, iż wypożyczenie będzie na zasadzie transportu własnego.

3.Jak wygląda procedura wynajmu?

Po skontaktowaniu się z naszym działem obsługi klienta i podaniu niezbędnych informacji zostaje założona wstępna rezerwacja. Zawiera ona dokładny spis mebli, godziny montażu oraz demontażu, adres lub informację o transporcie własnym oraz wszelkie koszty logistyczne. 

Następnie po zaakceptowaniu oferty przez klienta wystawiona zostaje faktura pro forma, dział logistyczny kontaktuje się w celu potwierdzenia ustalonych godzin i zamówienie jest realizowane.

4.Czy istnieje możliwość płatności kartą?

Płatność kartą jest możliwa wyłącznie przy odbiorze osobistym zamówienia i wcześniejszym umówieniu się.

5. Czy istnieje możliwość użycia własnego transportu?

Oczywiście można zamówić u nas meble, a następnie odebrać je bezpośrednio z naszego magazynu i również tak samo zwrócić. Nasz magazyn mieści się pod adresem – ul. Ożarowska 40/42 Hala F, 05-550 Duchnice (obok trasy s8). 

Zamówienia z transportem własnym są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

6. Czy koszt transportu i montażu jest wliczony w cenę zamówienia?

Nie, jest to oddzielna usługa i jest ona wyceniana indywidualnie. Koszt montażu jest zależny od ilości mebli jaka została wybrana oraz specyfikacji miejsca. Transport w Polsce i za granicą jest obliczany na podstawie liczby kilometrów, przy czym dla Warszawy i okolic jest on stały.

7. Czy meble ledowe wymagają stałego zasilania?

Stałego zasilania wymagają wyłącznie bary Palbar, Ice Berg oraz Tetris. Pozostałe meble ledowe posiadają wbudowane moduły, które wymagają ładowania wyłącznie po wyczerpaniu baterii. Klient zawsze w zestawie z każdym produktem ledowym otrzymuje pilot oraz ładowarkę, jeśli będzie ona potrzebna.

8. Czy posiadacie w ofercie żywe rośliny ?

Niestety nie, wszelkie rośliny jakie są u nas dostępne są sztuczne.

9. Czy można u was zamówić obrusy lub pokrowce na krzesła ?

Nasze meble zostały stworzone z myślą o ich podziwianiu, więc nie posiadamy w ofercie żadnych produktów, które ukrywałyby ich urok.