FAQ – pytania i odpowiedzi

1. Jak złożyć zamówienie/zapytanie o ofertę?

a. Przez naszą stronę internetową : www.rentdesign.pl w zakładce oferta, za pomocą koszyka.
b. Drogą mailową – wyślij zapytanie na rent@rentdesign.pl.
c. Telefonicznie – skontaktuj się z działem obsługi klienta.

2.Jak wygląda procedura wynajmu?

Najpierw – patrz punkt 1. Po ustaleniu szczegółów i potwierdzeniu dostępności wybranych produktów, otrzymają państwo fakturę proformę, wtedy należy dokonać płatności, podpisując wcześniej regulamin wypożyczalni i GOTOWE

3.Czy istnieje możliwość płatności kartą?

Nie. Dostępne formy płatności to przelew lub gotówka.

4. Czy istnieje możliwość użycia własnego transportu?

Tak, w godzinach otwarcia magazynu: Poniedziałek – Piątek 10.00 – 18.00

5. Czy koszt transportu i montażu jest wliczony w cenę zamówienia?

Nie , jest to usługa dodatkowa, ustalana indywidualnie.

6. Czy meble ledowe wymagają stałego zasilania?

Nie, z wyjątkiem kolejno wymienionych produktów: Ice berg, Tetris, Pallabar i SHiva.

7. Jak liczymy 1 dzień wypożyczenia?

1 dzień wypożyczenia to nie więcej niż 36 godzin od momentu dostawy do odbioru produktów.